bel ons voor een afspraak  013 - 504 37 30

mondhygiene praktijk Sophie Ruikes
logo sophie ruikes

 

 

 

..................
waar
vindt
u ons
..................

 

 

contact

sophie ruikes mondhygiënisten
Katwoudestraat 3a
5045 NA Tilburg
telefoon 013 504 37 30
e-mail info@sophieruikes.nl

openingstijden
maandag
08:00 - 18:00
dinsdag
08:00 - 17:30
woensdag
08:00 - 18:00
donderdag
08:00 - 17:30

 

uw afspraak afzeggen of verzetten
U kunt uw afspraak telefonisch 013 504 37 30 afzeggen (eventueel via het antwoordapparaat) of per e-mail naar info@sophieruikes.nl. (Geen afmeldingen per SMS of whatsapp.)

antwoordapparaat
Tijdens behandeling zijn wij genoodzaakt gebruik te maken van ons antwoordapparaat. Als u een boodschap achterlaat nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

bereikbaarheid
met de auto - GoogleMaps
Voor de deur is gratis parkeergelegenheid.

openbaar vervoer
Stadsbus lijn 3 (bushalte Kijkduinlaan) en lijn 4 (station Reeshof).
Station Reeshof ligt op ongeveer vijf minuten lopen van de praktijk.

privacyverklaring downloaden en/of inzien

afspraak
afspraak
afspraak online

huisregels
Wij werken met huisregels om miscommunicatie te voorkomen.

Als u onverhoopt uw afspraak niet na kunnen komen, zeg dan 24 uur van tevoren af. Dat kan telefonisch/voicemail of per mail. Want als u te laat afzegt, moet u de verloren behandeltijd zelf betalen. Uw zorgverzekeraar vergoedt deze kosten dan helaas niet, wat de reden ook is.

Ons antwoordapparaat staat aan als we bezig zijn met een behandeling. Dit betekent dat u gewoon een voicemailbericht kunt achterlaten. Wij luisteren het antwoordapparaat tussen de patiënten door af.


Sommige tijden in de agenda zijn zeer populair; het is jammer als we een ander hier niet meer voor kunnen inplannen. Uw tijd en onze tijd zijn even kostbaar!

Reden voor een niet nagekomen afspraak of een te laat afgemelde afspraak (korter dan 24 uur van tevoren) waar geen rekening mee gehouden kan worden:

  • Geen oppas voor de kinderen
  • Onverwachts werken
  • Geen ontvangen sms van de praktijk
  • Geen ontvangen mail van de praktijk
  • Dubbel gemaakte afspraken
  • Het verkeerd noteren in uw digitale agenda

U blijft zelf verantwoordelijk voor het al dan niet nakomen van uw afspraak.

Als service sturen wij 7 dagen en 1 dag van tevoren een afspraak reminder naar u toe. Kijk altijd uw spam na.

Om 12.30-13.00 uur hebben wij lunch pauze.

Wij noteren op de factuur altijd de juiste behandelcodes die door ons zijn uitgevoerd. We passen niets aan mocht u een andere code wel vergoed krijgen.